მათემატიკური კონკურსი
მათემატიკური კონკურსი
2017
– 2018 სასწავლო წლის ეროვნული სასწავლო
მათემატიკური კონკურსის მოსამზადებელი პროგრამა.
სკოლის დასახელება:
- სსიპ ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფ. თხილნარის
N 2 საჯარო
სკოლა.
პედაგოგი:
- ნარგიზ
პატარიძე
პირადი ნომერი: 61006000818
სასწავლო დისციპლინა - საგანი: მათემატიკა
კლასი: VII – IX
ხანგრძლივობა - 19 /10 . 2017 - დან 23/11 – 2017 - მდე
პროგრამის დასახელება: საგნობრივი კონკურსისთვის მოსწავლეების
მომზადება.
პროგრამის ტიპი:
- კლასგარეშე დამატებითი სამუშაო
პროგრამის მიმართულებები ესგ - ს
მიხედვით: შემოკლებული გამრავლების
ფორმულები, წრფივი ერთუცნობიანი
განტოლებები, პროპორცია, პროცენტი, ამოცანები ნაწილებზე, სამკუთხედების თვისებები,
მარტივი და შედგენილი
რიცხვები, გამყოფები და ჯერადები, გაყოფადობის
ნიშნები, ბოლო ციფრის
ცხრილი, ლოგიკური ამოცანები.
პროგრამის მიზანი: პროგრამის
მიზანია მოსწავლეები მოამზადოს
ინდივიდუალური და ჯგუფური კონკურსებისათვის. ეროვნული
სასწავლო ოლიმპიადაში მონაწილეობის
მსურველი მოსწავლეებისათვის ეროვნული
სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ კლასგარეშე
და სკოლის გარეშე
მასალების გამოყენება.
მოსწავლეებს
უვითარდებათ - ინდივიდუალური, ჯგუფური,
აკადემიური და ინტელექტუარული უნარ - ჩვევები. უყალიბდებათ
დაკვირვების, კრიტიკული აზროვნების
, სხვისი
აზრის პატივისცემის, მსჯელობის,ანალიზის, შეფასებისა
და თვიშეფასების უნარი.
აქტუალობა:
- ეს პროგრამა მოსწავლეებს
აძლევს საშუალებას გაიღრამავონ
ცოდნა ნასწავლი მასალის
საფუძველზე. აუმაღლდეთ მოტივაცია,
რაც ხელს უწყობს
მოსწავლეებს სასურველი შედეგის
მიღწევაში და შესწავლილი
მასალის საშუალებით მოახდინონ
ცოდნის რეალიზება პრაქტიკაში.
რაც სასკოლო განათლების
ძირითადი მიზანია.
სწავლების მეთოდები
და სტრატეგიები: - ინდივიდუალური მუშაობა,
წყვილებში მუშაობა, ჯგუფური
მუშაობა, ჩანაწერების გაკეთება,
ტესტირება.
მონაწილე მოსწავლეების სია
1.წულუკიძე საბა მე-7 კლასი
2. სურმანიძე გიზო მე-9 კლასი
3. ბუხტენკო ქრისტინა მე-8 კლასი
4. ფუტკარაძე აკაკი მე-8 კლასი
5. ფუტკარაძე ანა მე-9 კლასი ,, კაპიტანი,,
რიცხვი
|
შეხვედრის თემა
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
19.10-23.10
|
შემოკლებული გამრავლების ფორმულები
|
სავარჯიშოებისა და ამოცანების ამოხსნა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
თაბახის ფურცლები,
დაფა, ცარცი.სახელმძღვანელო,
,,გოგოშვილის ,,ამოცანათა კრებული.
|
26.10-30.10
|
განტოლებები
|
სავარჯიშოებსა და ამოცანებზე მუშაობა
|
ინდივიდუალუი
მუშაობა
|
წრის სამუშაო რვეულები,თაბახის
ფურცლები,
დაფა, ცარცი.სახელმძღვანელო,
კომაროვის ,,ამოცანათა კრებული,,
|
02.11-06.11
|
პროპორცია-ამოცანები პროპორციებზე
|
სავარჯიშოებსა და ამოცანებზე მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
წრის სამუშაო რვეულები, თაბახის ფურცლები,
დაფა, ცარცი.სახელმძღვანელო,
კომაროვის ,,ამოცანათა კრებული,,
|
09.11-
13.11
|
პროცენტი, რიცხვის პროცენტები
|
ამოცანები პროცენტებზე
|
ჯგუფური მუშაობა
|
წრის სამუშაო რვეულები,თაბახის ფურცლები,
დაფა, ცარცი.სახელმძღვანელო, კინგსის ამოცანათა კრებული
|
16.11-
20.11
|
ლოგიკური ამოცანები
|
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა
|
წრის სამუშაო რვეულები,თაბახის ფურცლები,
დაფა, ცარცი.სახელმძღვანელო, ლოგიკურ ამოცანათა კრებული
|
23.11
|
შემაჯამებელი მუშაობა
|
შეხვედრების მონიტორინგი
|
ინდივიდუალური
|
ზეპირი და წერითი ტესტები .
|
რეფლექსია
კონკურსში მონაწილეობის
მისაღებად მე-7,მე-8 დამე-9 კლასის მოსწავლეებისაგან ჩამოვაყალიბე გუნდი,რომელსაც
ვამზადებდი 19 ოქტომბრიდან კვირაში ორი დღე
ორშაბათსა და ხუთშაბათს 45წთ.
მზადება ხდებოდა კონკურსის პირობების
შესაბამისად. კონკურსის
პირველი ეტაპი ჩატარდა ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის რესურსცენტრის ორგანიზებით,რომელშიც
ჩემს მიერ მომზადებული გუნდი „ედელვაისი“ გადავიდა მეორე ეტაპზე.გავაგრძელეთ კვლავ მზადება მეორე ეტაპისთვის. კონკურსის
მეორე ეტაპი ჩატარდა აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების,კულტურისა და სპორტის
სამინისტროს მიერ.რისთვისაც გუნდს გადაეცა სიგელი
მათემატიკის კონკურსში მონაწილეობისათვის. როგორც მასწავლებელს მეამაყება,რომ ჩემმა მოსწავლეებმა
გარკვეულ წარმატებებს მიაღწიეს სწავლების მეორე ეტაპზე.მათემატიკური უნარების განვითარება,
სწავლა-სწავლების პროცესი,ტრანსფერის უნარის განვითარება უმნიშვნელოვანესია მოსწავლეებისათვის.
მიმაჩნია,
რომ მარტო საგაკვეთილო პროცესი არ არის საკმარისი ამ უნარების განვითარებისთვის, ამიტომ
ჩემი მოსწავლეები აქტიურად ერთვებიან სხვადასხვა კონკურსებში, მოტივაციის გაზრდის მიზნით.
No comments:
Post a Comment